Spannend! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Sharon Stensen - WaarBenJij.nu Spannend! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Sharon Stensen - WaarBenJij.nu

Spannend!

Door: sharoninierland

Blijf op de hoogte en volg Sharon

19 Juli 2012 | Nederland, Nijmegen

De tickets zijn geboekt en het to do lijstje word steeds korter. Het vertrek van Lize en mij komt steeds dichterbij en ik heb er ontzettend veel zin in !

Voor de eerste 3 dagen hebben we een hostel in het centrum van Dublin geboekt. Daar zullen we kijken wat we verder nog willen doen voor we op 10 september beginnen met de introductieweek op de campus in Maynooth. Ik ga 4 vakken volgen op de universiteit namelijk; introduction to philosophy, perception and memory, thought language and bahavior en abnormal psychology.

Houd dit dagboek in de gaten voor de updates en verhalen :)

  • 19 Juli 2012 - 15:12

    Mike:

    Ik vind je avontuur nu al te gek!

  • 22 Juli 2012 - 06:04

    Karlijn Driessen:

    Nice maat!!
    Tot wanneer zijn jullie precies in Ierland?
    x

  • 23 Juli 2012 - 21:30

    Sharon Stensen:

    Tot ergens begin januari. Week zullen ronfpd de 7 en opgeveerd trugkomen

  • 23 Juli 2012 - 21:31

    Sharon Stensen:

    Ik dat woordenboek is vervelend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Minor in Ierland

.

Recente Reisverslagen:

28 December 2012

Back in Wijchen-city

20 December 2012

Ork ork ork, lekker 2 nachten naar Cork

11 December 2012

Bezoek

02 December 2012

Galway

26 November 2012

Weekendje Noord-Ierland
Sharon

4 September 2012 vertrek ik naar Ierland voor mijn SPH minor. Ik ga 4 vakken (Abnormal psychology, Perception & memory, Intrduction to philosophy en Thought, language and social cognition) volgen op de National University of Ireland in Maynooth, vlakbij Dublin. Buiten het studeren hoop ik samen met Lize nog veel zien en te beleven. Hier kun je lezen wat.

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 22339

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 07 Januari 2013

Minor in Ierland

Landen bezocht: