Kort - Reisverslag uit Maynooth, Ierland van Sharon Stensen - WaarBenJij.nu Kort - Reisverslag uit Maynooth, Ierland van Sharon Stensen - WaarBenJij.nu

Kort

Blijf op de hoogte en volg Sharon

25 Oktober 2012 | Ierland, Maynooth

Even een kort stukkie:

- Ik ben geswitched van gaelic football naar rugby. Het niveau bij football was erg hoog. Die meiden worden in de zomer gewoon naar Amerika gevlogen om daar (betaald) te spelen. Hmz... Beetje demotiverend als je dan langs de kant je basis oefeningen mag gaan doen als zij een wedstrijdje spelen. Bij rugby ligt het niveau een stuk lager en zijn er meer mensen die geen idee hebben wat ze doen :) Dat is fijn. Maandag heb ik voor het eerst getraind en het was leuk :) Lomp... maar leuk. Moet wel even een bitje gaan kopen ;)
- Ik heb net mijn tweede practical report ingeleverd. Nu nog 5 essays te gaan dit semester.....
- Net was alweer de laatste les anthropology. We zitten alweer in week 6 van de 12. Ik ben dus al op de helft van mij schoolweken! Man, t gaat snel!
- Volgende week is het studieweek. Genoeg tijd om aan mijn essays te werken, maar ook tijd voor een beetje Ierland :) Kilkenny staat nu als eerste op de planning.

Dat was het denk ik wel.

Oja, Halloween is een Iers feest, blijkt. Dus vanavond halloween feestje in the roost ! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Maynooth

Minor in Ierland

.

Recente Reisverslagen:

28 December 2012

Back in Wijchen-city

20 December 2012

Ork ork ork, lekker 2 nachten naar Cork

11 December 2012

Bezoek

02 December 2012

Galway

26 November 2012

Weekendje Noord-Ierland
Sharon

4 September 2012 vertrek ik naar Ierland voor mijn SPH minor. Ik ga 4 vakken (Abnormal psychology, Perception & memory, Intrduction to philosophy en Thought, language and social cognition) volgen op de National University of Ireland in Maynooth, vlakbij Dublin. Buiten het studeren hoop ik samen met Lize nog veel zien en te beleven. Hier kun je lezen wat.

Actief sinds 19 Juli 2012
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 22369

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 07 Januari 2013

Minor in Ierland

Landen bezocht: