Wicklow mountains - Reisverslag uit Wicklow, Ierland van Sharon Stensen - WaarBenJij.nu Wicklow mountains - Reisverslag uit Wicklow, Ierland van Sharon Stensen - WaarBenJij.nu

Wicklow mountains

Blijf op de hoogte en volg Sharon

20 Oktober 2012 | Ierland, Wicklow

Hier wat foto's van onze trip van vandaag'the Wicklow mountians, Glendalough lake & Powerscourt gardens. We gaan zeker nog een keer terug. Het is echt super mooi en we konden vandaag onze route niet afmaken. Er zijn verschillende routes; lange, korte, moeilijke, makkelijke en gevaarlijke ;). We (3 Denen, een Duitser, een Franse en ik) waren aan de witte begonnen want die liep het meest langs de kliffen en was een van de moeilijkere. Na 1,5 uur lopen en klauteren waren we nog niet eens op de helft en gezien we maar 3 uur de tijd hadden tot de bus weer zou vertrekken was dat geen goed teken. Hmm... misschien toch iets te hard: 'The white one !! :D ' geroepen toen iemand vroeg welke route we zouden gaan lopen. Gelukkig konden we op dat moment nog afslaan en overgaan op de blauwe route, die een stuk korter was.

Morgen is weer een schooldag. Ik moet nog een rapport schrijven voor volgende week. Ik heb mijn eerste rapport terug en daar had ik een C voor. Volgens mijn Ierse huisgenoot Joe betekend dat dat ik tussen 55% en 70% goed had. Voor een eerste rapport best prima. Het beste cijfer van de 2 rapporten telt, dus het is fijn dat ik die C al binnen heb :).

• 20 Oktober 2012 - 20:50

Mare:

Wauw Shar, die foto's zijn te gek. Klinkt als een goede back-to-nature day. Geniet er nog even van daar, want ons landje is toch alleen maar plat. Dat eerste rapportje is lekker binnen!

• 21 Oktober 2012 - 11:09

Mike:

Drie Denen, een Duitser, een Franse en een Nederlander gingen wandelen... Ik voel dat er een grap in zit.. :D Wederom prachtige foto's!

• 21 Oktober 2012 - 11:34

Pap En Mam:

Sharon, jullie hadden toch wel broodkruimels gestrooid??
    Prachtige foto's, zeker een plek om nog een keer terug te gaan.
    Je eerste voldoende is binnen BAM. Proficiat.
    We kijken uit naar nog meer schitterende foto's.
    Succes met het volgende rapport schrijven. Groeten aan Arthur.

• 25 Oktober 2012 - 20:24

Rhein En Riekie:

Hoiii there, je bent daar best goed bezig en je treft het ook natuurlijk met zulke gezellige vriendinnen! Wij hebben ontzettend genoten van jouw fotoos . Werkelijk prachtig daar! Sharon we wensen je verder heel veel succes en veel plezier. Groete uut Wiegu. xx